Όλα της Πέμπτης ...εύκολα

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ....


  • συναντώ ξανά τα φιλαράκια μου και τους δασκάλους που τόσο με αγαπούν 
  • αγοράζω καινούρια γραφική ύλη
  • δικαιούμαι να ζητήσω καινούρια αθλητικά παπούτσια με το πρόσχημα πως τα παλιά τώρα δε θα είναι κατάλληλα για τη  φετινή γυμναστική
  • ανανεώνω τις υποσχέσεις που δίνω στον εαυτό   στους γονείς μου για καλύτερη απόδοση 
  • έχω άλλη μια ευκαιρία να καταπλήξω τους πάντες με τα ταλέντα, τη φιλοτιμία και την εργατικότητά μου
  • αποκτώ νέα ευκαιρία για γνώσεις και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες 
  • προγραμματίζω εκπαιδευτικές επισκέψεις σε αθλητικούς χώρους, μουσεία και θέατρα με τη δασκάλα και τους συμμαθητές μου
  • συμμετέχω σε ομαδικές δράσεις , προγράμματα και διαγωνισμούς. 

Για όλα αυτά και για πολλά άλλα που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν αξίζει να επιστρέψουμε  με χαμόγελο στο σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.