Όλα της Πέμπτης ...εύκολα

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ

Τα παιδιά της Ε1 έφτιαξαν μικρά χαριτωμένα ποιηματάκια στα πλαίσια της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, σε μια προσπάθεια να παρουσιάσουν τον εαυτό τους και τη χώρα τους.

Είμαι από την Ελλάδα και με λένε Έφη

Στις 25 του Μαρτίου στην εθνική μας τη γιορτή

Σε γνωρίζω από την κόψη τραγουδάμε όλοι μαζί κρατώντας σημαιούλα ελληνική

Στις ακρόπολης τα μέρη και στου Πειραιά τα πλοία

Σας προσκαλώ όλους να ‘ρθείτε να θαυμάσετε μεγαλεία

Μα και στο μοναστηράκι σούπερ είναι το σουβλάκι.


Είμαι από την Ελλάδα και νιώθω μια ζαλάδα

Για τις ομορφίες της και τις ακρογιαλιές της.

Τα καταπράσινα νησάκια και τα ξύλινα βαρκάκια

Και την ακρόπολη αν δεις ,τότε θα αποτρελαθείς.


Είμαι από την Ελλάδα και με λένε Άννα

Στις 28 του Οκτώβρη στην εθνική μας την εορτή

Κάνουμε όλα τα σχολεία παρέλαση μαζί

Στον Παρθενώνα όταν θα ανεβώ την Αθήνα θα κοιτάξω να χαρώ

Στα νησιά μας με καράβι μικρό μία βόλτα σας καλώ



Είμαι από την Ελλάδα και με λένε Μάριο

Τον Ιανουάριο τα κάλαντα των Φώτων τραγουδώ

Και πηγαίνω με τους φίλους μου από πόλη σε χωριό.

Στην Ακρόπολη σαν ανέβω όλα θα τα αγναντεύω

Όλα θα τα βλέπω από πάνω από την κορυφή μέχρι τον πάτο.

Είμαι από την Ελλάδα και με λένε Μαρία.

Ελάτε στην χώρα μου να δείτε τα νησιά, τα βουνά, τις παραλίες

Και να πούμε ιστορίες.


Είμαι από την Ελλάδα

Και κρατάω μια λαμπάδα

 κάθε χρόνο στις γιορτές

Και τρώω πολλές λιχουδιές

Στην Ακρόπολη θα πάω

Όμως εκεί δε θα μιλάω!

Στο ολυμπιακό το στάδιο θα μπω

Τα μουσεία θα επισκεφτώ

Και τα αγάλματα θα δω.

Στο καραβάκι το μικρό θα μπω

κι όλο τον κόσμο θα επισκεφτώ!

 

Είμαι από την Ελλάδα και την τρώω την φασολάδα

Τα κάλαντά μας τραγουδώ και χορεύω σαν τρελό.

Τον Φλεβάρη τον καλό που πολύ τον αγαπώ

Τα γενέθλιά μου θα γιορτάσω και από πάρτι θα χορτάσω.

Η σημαία η ελληνική θα κυματίζει χαρωπή με κέφι και με προσοχή.

Η Ελλάδα είν’ η πατρίδα μου και λατρεύω τα παιχνίδια μου.


 

Είμαι από την Ελλάδα και με λένε Βάλια

 Πάντα τραγουδώ χωρίς να αντισταθώ και τον εθνικό ύμνο θα πω χωρίς κανένα δισταγμό.


Είμαι από την Ελλάδα και με λένε Βαγγελάκη

Στις 25 του Μάρτη έχουμε γιορτή και μου αρέσει πολύ

Τον εθνικό μας Ύμνο τραγουδώ και την  ελληνική τη σημαία την κουνώ.


 Είμαι από την Ελλάδα και με λένε Ισίδωρο

Στις 25 του Φλεβάρη άρχισα να ζω

Και τον ελληνικό ύμνο τραγουδώ.


Είμαι από την Ελλάδα και μ’ αρέσει πολύ

Πίνω μια πορτοκαλάδα και με λεν’ Δημοσθενή.

Στις 28 του Οκτώβρη μ’ ένα μάτσο παιδιά

περπαταμ’ με περηφάνια λέγοντας «Τρια-τρια-λαλά»

Στο σχολείο μου μαθαίνω Ιστορία  Φυσική

Και μαζί με κάποιους άλλους παίζω έξω στην αυλή.

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.