Όλα της Πέμπτης ...εύκολα

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΕΕΙ:" ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ..."


ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
«Έτσι λίγο αν θυμηθείς τα παιδικά σου χρόνια αφήνεις χιλιάδες παιδιά να κομματιάζονται την ώρα που παίζουν ανύποπτα στις πολιτείες.»
                                                                                           Τάσος Λειβαδίτης

Αυτός ο στίχος είναι μία υπερβολή η οποία μας δείχνει ότι δεν πρέπει ούτε στιγμή στον πόλεμο να σκεφτόμαστε άσχετα πράγματα. Γιατί έτσι για λίγο αν σκεφτούμε κάτι άλλο μπορεί ο στόχος μας να χαθεί.

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΜΗ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ – ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ,ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΑΝ
ΕΚΕΙΝΟ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΩ
Κωνσταντίνος-Σταύρος Μπούτσελης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.